Skip to content

Bowling

October 5, 2011

Bowling

Stället som vi ska till heter Marion’s Gastro (http://www.marionsgastro.se/) och ligger på Kungsgatan 37, T-bana Hötorget. Tiden är satt till nästa torsdag (13/10) och vi åker dit tillsammans (alla åker i par, man måste hålla hand och ansvara för sin partner) efter skolan. Priset per bana/timme är 400kr efter 16:00, så är vi minst 5 pers per bana så räcker våra 80kr/person alldeles lagom.

Här kommer den lite viktigare biten:

För att jag ska kunna ringa och boka banor behöver jag veta hur många som vill/kan följa med, så skicka mig ett mail på rasmus.thorslund@yh.nackademin.se senast på tisdag (11/10) så jag vet att du kommer. Jag ringer och bokar under onsdagen.

From → Uncategorized

Leave a Comment

Leave a Reply

