Skip to content

Labbar

October 27, 2011

Super-studenter,

 

Här har ni länkar till den labb vi gjorde i grupper samt en ny labb som efterfrågats idag.

http://dl.dropbox.com/u/47206732/Project%20Fastcar%20x2000v2.docx

http://dl.dropbox.com/u/47206732/Gamers%20Inc.docx

 

Det jag vill att ni gör till på Tisdag:

– Repetera de kapitel vi gått igenom den här veckan. Är det något ni inte riktigt förstår så kolla gärna upp det. Google och Youtube ger många svar.

Hittar ni inte svar på det ni undrar, ta upp det med mig på Tisdag.

 

Jag rekommenderar er att:

Göra grupplabben igen på egen hand. Märker ni att ni får problem med den så prata gärna ihop er och gå igenom den tillsammans.

 

OBS! Den nya labben är frivillig för er som vill ha lite extra att bita i. Jag förväntar mig inte att ni är klara med den tills på Tisdag.

Glöm inte bort att ha en skoj helg med!🙂

From → Sharepoint

Leave a Comment

Leave a Reply

